Vítejte na stránce nejčastějších dotazů pro návštěvníky hotelu a restaurace Galerie Mlýn Žeraviny – vaši první zastávku, pokud hledáte rychlé a srozumitelné odpovědi na vše, co vás může zajímat před návštěvou našeho hotelu a restaurace. Zde najdete informace o hotelu, restauraci, vodním mlýnu, o tom jestli se u nás dá uspořádat firemní event, oslava, svatba a mnoha dalších praktických detailech. Pokud jste přišli za chutí, atmosférou či nevšedním gastronomickým zážitkem – jste na správném místě.
Od kolika hodin se můžeme ubytovat (check-in)?
- check-in je možné provést od 14.00
Odkdy je možné se odhlásit (check-out)?
- check-out je možné provést od 8.00
Je možné se ubytovat dříve nebo odjet později?
- dřívější check-in a pozdější check-out je možný po předchozí domluvě a za poplatek
Jsou pokoje klimatizované?
- ano
Jsou pokoje bezbariérové?
- máme 3 bezbariérové pokoje. Jsou to pokoje č. 4, 5 a 6
Na kterých pokojích je instalována vana?
- vana je instalována na pokojích č. 1, 2 a 10
Je v ceně pobytu zahrnuta snídaně?
- ano
Můžeme s sebou vzít domácího mazlíčka?
- ne, domácí mazlíčci do našeho objektu nesmí
Je v hotelu parkování zdarma?
- ano
Máte k dispozici dětskou postýlku nebo přistýlku?
- ne, náš hotel je pouze pro dospělé
Jak mohu změnit nebo zrušit rezervaci?
- svou rezervaci můžete zrušit, nebo změnit telefonicky na čísle +420 533 555 320
Je možné zakoupit dárkový voucher na ubytování?
- ano. Naše dárkové poukazy můžete využít na veškeré naše služby.
Jaké je aktuální degustační menu a jak často se mění?
- naše aktuální degustační menu najdete na našem webu v sekci restaurace, stálá nabídka. Stálou nabídku a degustační menu měníme každý měsíc.
Nabízíte i Á la carte menu nebo pouze degustační?
- vybrat si můžete z Á la carte
Je nutná rezervace předem?
- rezervace není nutná, ale doporučujeme ji, abyste měli jistotu volného místa
Připravujete jídla i pro vegetariány či alergiky?
- v naší nabídce je vždy zahrnuto jedno vegetariánské jídlo. Po předchozí včasné domluvě jsme schopni přizpůsobit stravu i individuálním potřebám hostů, například v případě alergií či jiných dietních omezení.
Nabízíte také snídaně pro veřejnost?
- ano, po předchozí objednávce nabízíme snídaně i pro veřejnost. Cena snídaně je 380 Kč.
Je možné zakoupit dárkový voucher do restaurace?
- ano, naše dárkové poukazy lze využít na veškeré naše služby
Má restaurace letní zahrádku nebo posezení venku?
- hosté restaurace mohou využít venkovní posezení v nádvoří před vstupem do restaurace
Je restaurace přístupná i pro neubytované hosty?
- ano, naši restauraci můžou využívat ubytovaní hosté, i veřejnost
Nabízíte vinné párování k menu?
- ano, každý měsíc k degustačnímu menu sestavujeme také vinné párování
Je mlýn přístupný veřejnosti?
- ano, nabízíme možnost skupinových prohlídek každou sobotu v 10:00 po předchozí rezervaci
Kdy probíhají prohlídky a jak dlouho trvají?
- nabízíme možnost skupinových prohlídek každou sobotu v 10:00 a je nutné ji rezervovat předem. Prohlídka trvá cca 45 minut.
Je prohlídka vhodná i pro děti?
- prohlídka je vhodná pro děti od 10 let za doprovodu rodičů
Je potřeba rezervace předem?
- ano
Lze si mlýn prohlédnout i samostatně bez průvodce?
- ne
Je v areálu k dispozici parkoviště?
- ano
Probíhají zde někdy kulturní akce nebo výstavy?
- ne
Můžeme se u mlýna fotografovat (např. svatba)?
- v případě, že jste našimi hosty, můžete se po předchozí domluvě u mlýna fotografovat
Je možné zakoupit suvenýry nebo dárkové předměty?
- ne
Kdo je autorem rekonstrukce a historie objektu?
- autory rekonstrukce mlýna Galerie Mlýn jsou jeho majitelé. Více o celém procesu a historii mlýna se můžete dočíst na našem webu v sekci O nás.
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a získejte přístup k exkluzivním nabídkám, které jinde nenajdete. Jako člen naší exkluzivní komunity se dozvíte jako první o našich nových poledních menu, speciálních akcích a dalších novinkách z našeho hotelu a restaurace.
Stačí nám zanechat svůj e-mail a my se vám ozveme.